اجتماعی
اجتماعی

اجتماعی

علم الهدی جزئیات توبه موسوی و کروبی را هم تشریح کرد


  

چکیده : وی که به نظر می‌رسد تصورات و تخیلات برخی از مقامات را تصویر کرده که با بی بصیرتی کشور را به لبه پرتگاه کشاندند، جزییات جالبی از نحوه توبه را نیز به موسوی و کروبی پیشنهاد کرده و گفته است: وقتی آنان توبه کنند و برگردند باید به کار خلاف خود اعتراف کرده و بگویند که کار خلاف کرده‌اند، پس رفع محدودیت کروبی و موسوی به شرط توبه و بازگشت آنان است و اینکه بگویند انتخابات تقلبی نبوده و آنان اشتباه کرده‌اند. ...


کلمه- گروه خبر:  امام جمعه مشهد مدعی شد: آقایان موسوی و کروبی بغی کرده و باغی هستند و باغی زمانی تغییر می‌کند که توبه کند، پس رفع محدودیت آنان فقط در صورت توبه است.

علم الهدی که در این اظهار نظر کوتاه بارها از واژگان دینی سواستفاده کرده و خود-خدا پندارانه و برای مطامع دنیوی  انواع انگ و برچسب را بر منتقدان دلسوز کشور و انقلاب وارد می‌کند اما به این مساله ساده دینی توجه نکرده است که توبه اساسا مقوله ای حقوقی  وقضایی نیست و مربوط به رابطه انسان و خداست.

احمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به صحبت‌های مطرح شده مبنی بر احتمال رفع محدودیت موسوی و کروبی، با استفاده ابزاری از احکام و واژه های دینی اظهار کرد: مفسد فی‌الارض بودن آنان نیاز به دادگاه، قاضی و قضاوت داشته و باید قاضی در دادگاه قضاوت کند که آنان مرتد و یا مفسد فی‌الارض هستند.

آقای علم الهدی که سابقه توهین های مکرر به منتقدان را در پرونده افراط گری خود دارد می‌گوید: ما همچنان بر سر حرف خود هستیم که موسوی و کروبی با عنوان سران فتنه بغی کردند، تصریح کرد: ببینید ما حرفی که زدیم پای حرف خودمانیم، موسوی و کروبی بغی کرده و باغی هستند و باغی زمانی تغییر می‌کند که توبه کند، پس رفع محدودیت آنان فقط در صورت توبه است.

علم‌الهدی در ادامه گفت و گوی خود که به نظر میرسد هماهنگ و سفارش شده با نهادهای خاص و در راستای حملات اینروزها به همراهان مردم است می‌گوید: در اینکه سران فتنه خلاف کردند جای هیچ شک و بحثی نبوده و افرادی نظیر مرحوم عسگراولادی گفتند سران فتنه مفتون شدند اما آنان مفتونی بودند که بعد فتان شدند و خودشان به دنبال فتنه به راه افتادند.

وی با نادیده گرفتن هتک حیثیتی که گروه متبوع ایشان در سالهای گذشته با تقلب و اختلاس و بی حرمتی به مردم از نظام کردند مدعی شد موسوی و کروبی در مقابل نظام ایستادند و از مرز قانون نظام تجاوز کردند، برخلاف قانون و نظام شورش کردند، در این مسیر شورشی‌های نظام را نیز تائید کردند و حال اینکه این خلاف آنان مستوجب چه چیزی است را باید دادگاه حکم کرده و قضاوت کند.

علم الهدی همچنین گفته است: رفع محدودیت آنان زمانی است که از مسیر فتنه برگردند و توبه کنند.

علم الهدی که مانند همفکرانش هنوز از بابت ۸سال فجایعی که دولت برآمده از تصمیم آنان بر کشور تحمیل کرده است از مردم عذرخواهی نکرده است ادامه داد: از آن جهت که رفع محدودیت موسوی و کروبی به این دلیل بود که جریان فتنه قطع شود و این جریان ادامه پیدا نکند، پس رفع محدودیت آنان در صورتی ممکن است که یقین حاصل شود که آنان برگشته‌اند و جریان فتنه را ادامه نمی‌دهند که چنین چیزی تاکنون انجام نشده است.

وی که به نظر می‌رسد تصورات و تخیلات برخی از مقامات را تصویر کرده که با بی بصیرتی کشور را به لبه پرتگاه کشاندند، جزییات جالبی از نحوه توبه را نیز به موسوی و کروبی پیشنهاد کرده و گفته است: وقتی آنان توبه کنند و برگردند باید به کار خلاف خود اعتراف کرده و بگویند که کار خلاف کرده‌اند، پس رفع محدودیت کروبی و موسوی به شرط توبه و بازگشت آنان است و اینکه بگویند انتخابات تقلبی نبوده و آنان اشتباه کرده‌اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مطهر 1392/08/27 ساعت 07:43 http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس از تحلیل جالب شما

صالح 1392/08/27 ساعت 08:13

ای لعنت خدا بر موسوی و کروبی باد.

ای لعنت خدا بر کسانی که خود را به جهالت زده اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد