اجتماعی
اجتماعی

اجتماعی

باز هم از رییس سابق!

گفته بودم رییس سابق روزهای سختی درپیش دارد و مسایل در پرده اش بیشتر رو می شود .دو سه هفته قبل یکی از وزرای برکنار شده رییس نارمک نشین را در مجمع دیدم از نحوه اداره دولت توسط رییس سابق ونحوه کنترل وزرا وحتی دخالت در رفت و آمدشان به اینطرف وآن طرف توسط او حرفهایی زد که بعضی از آنها را نمی شود نوشت!

  

دلم بحال  وزرای دولت قبل خیلی سوخت وقتی یکی از همین برکنار شده ها در باره حضور وغیاب وزرا توسط رییس سابق! به من گفت :رییس سابق گفته بود وزرا هرجابخواهند بروندباید قبلا به رحیمی یامشایی خبربدهند! نوعی اجازه! 

ایشان می گفت :یکبار  برای انجام کاری به جایی رفته بودم خود او ۴ بار به تلفن محافظ من وسه بار هم به دفتر من تلفن زده بود که فلانی کجاست  و چرا خبر نکرده است  که کجا می رود!! با تعجب پرسیدم: خودش تلفن زده بود یا دفترش ؟گفت نه  ُخودش شخصا تلفن زده بود!

قبلا هم نوشته بودم اگر  روزی وزرای دولت نهم و دهم احتیاط  و مسامحه را کنار بگذارند و دست به قلم  بشوند و در باره مدیریت هشت ساله  رییس سابق خود مطلب بنویسند و این مسائل به گوش مردم برسد  وی در مواجهه با مردم وحتی دانشجویانش  لحظات سختی خواهد داشت البته اگر... .

خبرگزاری تسنیم در مصاحبه مشروحی با خلیلیان، وزیر سابق جهاد کشاورزی، برخی ناگفته های دولت احمدی نژاد را بر ملا کرده و این وزیر سابق نیز به برخی واقعیات در این دولت اذعان کرده است.

بخشهایی از این گفتگو با روحیات  رییس سابق و تاثیر آن در جابجایی های مکرر وزرا مرتبط است:

... احمدی نژاد یک جاهایی جمع بندی هایی داشت که روی آن می ایستاد. طبیعتا وزرا در این موارد باید خودشان را با احمدی نژاد هماهنگ می کردند نه اینکه احمدی نژاد با وزرا.جاهایی که وزیری از دولت اخراج می شد به دلیل همین عدم هماهنگی و پذیرش نظر و باور احمدی نژاد بود.
جاهایی که وزرا با احمدی نژاد زاویه پیدا می کردند و نظرش را قبول نداشتند یا باید استعفا می دادند یا باید اخراج می شدند . نمی شود کسی باور رییس جمهور را قبول نداشته باشد و در عین حال بماند .

وقتی ایشان درمورد یک موضوعی به جمع بندی می رسید، به نقطه نظارتی که دیگران مطرح می کردند توجهی نداشت،  نسبت به گفته خود اصرار می کرد.

تسنیم: حتی اگر اشتباه بود؟

خب از دید خودش درست بود ، چون اگربه این نتیجه می رسید که اشتباه است بالافاصله اصلاح می کرد.ولی خیلی کم به این نتیجه می رسید که اشتباه کرده.

نظرات 1 + ارسال نظر

یا سلام.
دوست گرامی ...
از دیدن وب شما خوشحال شدم.
بنده نیز برای محاکمه احمدی نژاد مقاله نوشتم.
در ضمن به نوشته های فروردین 88 هم نگاهی بیندازید.

با تشکر

http://cinemafestival.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد